VII edició de ‘Bàsics de cinema’

El Grau de Comunicació Audiovisual i el Doble Grau de Comunicació Audiovisual i Periodisme de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat, ha posat en marxa la VII edició del Cicle ‘Bàsics de Cinema’, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. L’esdeveniment constarà d’una petita presentació, visionat i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació, a més de la presentació d’alguns curts i videoarts dirigits per l’estudiantat.

Les pel·lícules, que es projectaran en VO subtitulades a les 16:00 hores, son les següents: ‘La última noche de Boris Grushenko’, de Woody Allen (13 de març); ‘Network, un mundo implacable’, de Sidney Lumet (27 de març); i ‘Blow-up’, de Michelangelo Antonioni (10 d’abril). Segons els organitzadors, el programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no pot dir-se cinèfil sense haver visionat aquestes pel·lícules.

A més, com a novetat en aquesta edició, hi haurà una presentació dels següents curtmetratges: ‘Menudo Pastel’, presentat per Moritz Dellafior, el 13 de març. A més, el 27 de març i el 10 d’abril es projectaran curts de l’estudiantat de Direcció de Fotografia. L’entrada és lliure limitada a l’aforament de la sala. Per l’assistència a les sessions, l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS.